УНИВЕРЗАЛНА БИБЛИОТЕКА НОВОГ МЕДИЈА. COMPLETARIUM

На други, трећи поглед. ЦЕО СВЕТ је једна држава. "Сазвежђе З"

Архив "Друштва СУЗ"

Архив "Друштва СУЗ"
Полеђина једног од писама Damjanovitca (псеудоним краљевића Ђорђа Карађорђевића) (Из сузовског архива)

четвртак, 08. јануар 2015.

„Само пораз може отворити милионе очију!“ (Барбис)



НЕУСПЕХ И ПОРАЗ

О неуспеху и поразу људи најчешће ћуте, понекад их поистовећујући, иако су то различите ствари. „Неуспех чини људе окрутнима и огорченима“ (Могам). „Жив неуспех бољи је од мртвог ремек-дела“ (Б. Шо).
„Порази су попут увелог лишћа – из њихове трулежи ничемо“ (Нини Рол Анкер). „Само пораз може отворити милионе очију!“ (Барбис).
На Балкану и у Србији, посебно, има много неуспеха и пораза, о коме се углавном ћути. А и када неко проговори, то бива ретко. Свестан сам многих својих неуспеха, и пораза. О њима сам говорио са блиским људима, ретко, понегде нешто и записао. Али о свом првом поразу ништа нигде нисам ни рекао ни записао. Ја сам као човек почео управо тамо где сам као младић прегорео своје прве поразе.
Одрастао сам у свету нитковлука у коме се увек за једну лопужу и хохштаплера каже да је интелигентан, као што се за поштењачину каже да је глупан. Прави успеси и победе су тако ретки, тако ретки.
  
      

Нема коментара:

Постави коментар