ВАШИНГТОН - Инстаграм, бесплатна апликација за обраду и дељење фотографија на друштвеним мрежама, лансирала је данас алатку која омогућава свим оглашивачима да сами креирају своје рекламне кампање и емитују их групи од више од 300 милиона активних корисника платформе.
Лансирани су и нови рекламни формати, као што су фотографије у формату портрета или пејзажа, објављено је на веб порталу лесећос.фр.
Видео рекламе су сада дуже (трају 30 секунди), а е-трговцима ће сада бити омогућено директно упућивање веб корисника на куповине.
Оглашивачи ће, такође, моћи да воде заједничке кампање на Инстаграму и Фејсбуку.
Инстаграм је најавио лансирање рекламирања у још око 30 земаља, међу којима су Италија, Шпанија, Мексико или Индија.
Рекламирање ће, до краја месеца, бити уведено свуда у свету.
То је значајна ствар за Фејсбук, који је купио Инстаграм пре три године за скоро милијарду долара, јер ће на тај начин проширити изворе прихода и неће бити зависан само од посетилаца те друштвене мреже.
Према истраживачкој компанији еМаркетер, Инстаграм би могао с новим сервисом да оствари ове године приход од 595 милиона долара, односно од 2,81 милијарди долара 2017. године, што је више од 10 одсто рекламних прихода Фејсбука.
Инстаграм се отвара за рекламе | Технологије | Novosti.rs
Нема коментара:
Постави коментар