ВАШИНГТОН - Инстаграм, бесплатна апликација за обраду и дељење фотографија на друштвеним мрежама, лансирала је данас алатку која омогућава свим оглашивачима да сами креирају своје рекламне кампање и емитују их групи од више од 300 милиона активних корисника платформе.
Лансирани су и нови рекламни формати, као што су фотографије у формату портрета или пејзажа, објављено је на веб порталу лесећос.фр.
Видео рекламе су сада дуже (трају 30 секунди), а е-трговцима ће сада бити омогућено директно упућивање веб корисника на куповине.
Оглашивачи ће, такође, моћи да воде заједничке кампање на Инстаграму и Фејсбуку.
Инстаграм је најавио лансирање рекламирања у још око 30 земаља, међу којима су Италија, Шпанија, Мексико или Индија.
Рекламирање ће, до краја месеца, бити уведено свуда у свету.
То је значајна ствар за Фејсбук, који је купио Инстаграм пре три године за скоро милијарду долара, јер ће на тај начин проширити изворе прихода и неће бити зависан само од посетилаца те друштвене мреже.
Према истраживачкој компанији еМаркетер, Инстаграм би могао с новим сервисом да оствари ове године приход од 595 милиона долара, односно од 2,81 милијарди долара 2017. године, што је више од 10 одсто рекламних прихода Фејсбука.